Magyar összetartás?!

Muszáj kiadnom az ezzel kapcsolatos gondolataimat. Miért van az, hogy a magyarok nem csak a saját országuk érdekében, de a világ semelyik részén sem képesek összetartani?! Amikor kijöttem ide, Új-Zélandra, szó szerint a világ végére, csatlakoztam Facebookon egy "új-zélandi magyarok" nevű csoporthoz, gondolván, hogy esetleg összehozhatunk egy "mini get together"-t, segítjük egymást tanácsokkal, stb. Hogy is gondolhattam? Hiába írtam a csoportba, hiába csatlakoztam a "wellingtoni magyarok" vagy az "aucklandi magyarok" csoportokhoz is, sehonnan semmi válasz nem jött, csak az hogy SEEN BY 80 people. Talán ha az ismeretlenben menne a kooperáció köztünk, akkor a SAJÁT ORSZÁGUNKBAN is rendet lehetne rakni. Különösnek érzem, hogy ha összetalálkozok egy másik európai nemzettel, széles mosollyal és kedves szavakkal üdvözölnek, legyen szó franciáról vagy görögről. Érdemes lenne elgondolkodni ezen..magyarorszag.jpg